Promocje
Młodzieżowy Fotel Obrotowy C177 Gamingowy Czarno-Szary
Młodzieżowy Fotel Obrotowy C177 Gamingowy Czarno-Szary
595,00 zł 495,98 zł
szt.
Młodzieżowy Fotel Obrotowy G168 Dla Dziecka Zielony
Młodzieżowy Fotel Obrotowy G168 Dla Dziecka Zielony
396,00 zł 296,98 zł
szt.
Młodzieżowy Fotel Obrotowy S220 Do Biurka Czarny
Młodzieżowy Fotel Obrotowy S220 Do Biurka Czarny
603,00 zł 503,98 zł
szt.
Mały Fotel Młodzieżowy P143 Dla Dziecka Szary
Mały Fotel Młodzieżowy P143 Dla Dziecka Szary
366,00 zł 266,98 zł
szt.
Komfortowy Fotel Biurowy S772 Gabinetowy Szary
Komfortowy Fotel Biurowy S772 Gabinetowy Szary
904,00 zł 804,98 zł
szt.
Komfortowy Fotel Gamingowy Dla Gracza V190 Czarny
Komfortowy Fotel Gamingowy Dla Gracza V190 Czarny
549,00 zł 466,65 zł
szt.
Wygodny Fotel Biurowy R102 Gabinetowy Beżowy
Wygodny Fotel Biurowy R102 Gabinetowy Beżowy
674,00 zł 574,98 zł
szt.
Wygodny Fotel Biurowy S888 Gabinetowy Glamour Biały
Wygodny Fotel Biurowy S888 Gabinetowy Glamour Biały
939,00 zł 839,98 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Zamówienia i wysyłka

Jak długo trwa realizacja zamówienia?
-
 Czas wysyłki towaru uzależniony jest od naszych stanów magazynowych, konkretną informację można znaleźć, klikając na wybrany produkt, w prawym, górnym rogu opisu aukcji.

Jaki jest koszt wysyłki?
- Koszt wysyłki uzależniony jest od wyboru opcji płatności. Przy płatności natychmiastowej opłata wynosi 19 zł, natomiast wybierając opcje płatności za pobraniem koszt wynosi 29 zł na wszystkie fotele obrotowe z naszej oferty. 

Czy wszystkie produkty są dostępne na magazynie?
- Produkty oznaczone metką "24h" są dostępne na naszym magazynie i wysyłamy je w 24 godziny od daty złożenia zamówienia. Fotele, przy których zaznaczony jest dłuższy czas realizacji, będą wysyłane zgodnie z terminem realizacji wysyłki. Natomiast w przypadku foteli obrotowych, które posiadają oznaczoną konkretną datę, po której może być realizowana wysyłka, zostaną wysłane nie szybciej niż wskazany termin. 

Czy można dokonać zmian w produkcie na życzenie klienta?
- Niestety nie ma takiej możliwości. Fotele wykonane są z prezentowanych materiałów w opisie aukcji poszczególnego produktu i oryginalnie zapakowane, gotowe do wysyłki.

Czy jest opcja wniesienia produktu?
- Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do 25kg.

Czy wysyłacie towar za granicę?
- Niestety nie, towary wysyłamy tylko na terenie Polski. Wyjątkiem jest towar wysyłany hurtowo.

Czy można odebrać zakupiony towar osobiście?
- Fotele obrotowe można odebrać w naszym magazynie przy ulicy Zielińskiego 12, 37-700 Przemyśl. Proszę pamiętać, że przy odbiorze w magazynie przyjmujemy płatności wyłącznie gotówką.

 

2. Reklamacja

Co jeśli produkt okaże się uszkodzony?
-W takim przypadku prosimy o przesłanie zdjęć z dokładnym opisem uszkodzenia na adres e-mail: sklep@fotel-partner.pl. Po zgłoszeniu reklamacji klient otrzymuje nowy element, który jest wolny od wad. Koszty pokrywa sprzedający.

Co jeśli będzie brakować elementów przesyłki?
- W takim przypadku prosimy o kontakt ze sprzedawcą, niezwłocznie doślemy brakujące elementy.

Kto ponosi koszty reklamacji?
- Wszystkie koszty reklamacji, jednocześnie z wysyłką ponosi sprzedawca.

 

3. Zwrot:

Jaki jest czas na zwrot?
- Klienci mają 30 dni roboczych na zwrot.

Na jaki adres można zwrócić produkt?
- Nasz adres to: Zielińskiego 12, 37-700 Przemyśl

Kto ponosi kosztu zwrotu?
-Zwrot opłaca klient.

 

4. Faktury VAT/ dowody zakupu

Czy wystawiacie fakturę proformę?
- Tak, prosimy o wcześniejszą informację mailowo lub telefonicznie.

Czy fakturę wysyłacie elektronicznie?
-Tak, fakturę zawsze wysyłamy na podany adres e-mail do 14 dni.

Czy wystawiacie fakturę VAT na firmę?
-Tak, tylko gdy w momencie zakupu zostanie podany numer NIP.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl