Promocje
Nowoczesny Fotel Obrotowy SONIC Do Pracy Czarno-Popielaty
Nowoczesny Fotel Obrotowy SONIC Do Pracy Czarno-Popielaty
739,00 zł 649,00 zł
szt.
Fotel Biurowy Ergonomiczny Obrotowy PAKS Czarny/Niebieski
Fotel Biurowy Ergonomiczny Obrotowy PAKS Czarny/Niebieski
549,00 zł 449,00 zł
szt.
Fotel Biurowy Pikowany Obrotowy Q190 Szary Welur
Fotel Biurowy Pikowany Obrotowy Q190 Szary Welur
549,00 zł 449,00 zł
szt.
Pikowany Fotel Biurowy LONDON Szary Do Gabinetu
Pikowany Fotel Biurowy LONDON Szary Do Gabinetu
1 059,00 zł 849,00 zł
szt.
Fotel Gabinetowy Obrotowy LONDON Granatowy
Fotel Gabinetowy Obrotowy LONDON Granatowy
1 059,00 zł 849,00 zł
szt.
Fotel Do Biurka GONZO 4 Różowy Krzesło Obrotowe
Fotel Do Biurka GONZO 4 Różowy Krzesło Obrotowe
479,00 zł 429,00 zł
szt.
Fotel Gabinetowy Obrotowy ROMA Czarny
Fotel Gabinetowy Obrotowy ROMA Czarny
829,00 zł 699,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania:

 

1. Zamówienia i wysyłka

Jak długo trwa realizacja zamówienia?
-
 Zamówienia wysyłane są w 24 godziny od złożenia zamówienia. W przypadku dłuższego czasu realizacji, informacja widnieje w karcie produktowej danego fotela.

Jaki jest koszt wysyłki?
- Przedpłata 19 zł, pobranie 29 zł. Podana cena dotyczy zakupu jednego fotela.

Czy wszystkie produkty są dostępne na magazynie?
- Produkty oznaczone metką "24h" są dostępne na naszym magazynie i wysyłamy je w 24 godziny od daty złożenia zamówienia. Fotele, przy których zaznaczony jest dłuższy czas realizacji, będą wysyłane zgodnie z terminem realizacji wysyłki.

Czy można dokonać zmian w produkcie na życzenie klienta?
- Niestety nie ma takiej możliwości. Fotele wykonane są z prezentowanych materiałów w opisie aukcji poszczególnego produktu i oryginalnie zapakowane, gotowe do wysyłki.

Czy jest opcja wniesienia produktu?
- Kurier ma obowiązek wniesienia paczki do 25kg.

Czy wysyłacie towar za granicę?
- Fotele wysyłamy tylko na terenie Polski. Wyjątkiem jest towar wysyłany hurtowo.

Czy można odebrać zakupiony towar osobiście?
- Fotele obrotowe można odebrać w naszym magazynie przy ulicy Zielińskiego 12, 37-700 Przemyśl. Proszę pamiętać, że przy odbiorze w magazynie przyjmujemy płatności wyłącznie online.

 

2. Reklamacja

Co jeśli produkt okaże się uszkodzony?
-W takim przypadku prosimy o przesłanie zdjęć z dokładnym opisem uszkodzenia na adres e-mail: sklep@fotel-partner.pl. Po zgłoszeniu reklamacji klient otrzymuje nowy element, który jest wolny od wad. Koszty pokrywa sprzedający.

Co jeśli będzie brakować elementów przesyłki?
- W takim przypadku prosimy o kontakt ze sprzedawcą, niezwłocznie doślemy brakujące elementy.

Kto ponosi koszty reklamacji?
- Wszystkie koszty reklamacji, jednocześnie z wysyłką ponosi sprzedawca.

 

3. Zwrot:

Jaki jest czas na zwrot?
- Klienci mają 30 dni roboczych na zwrot.

Na jaki adres można zwrócić produkt?
- Nasz adres to: Zielińskiego 12, 37-700 Przemyśl

Kto ponosi kosztu zwrotu?
-Zwrot opłaca klient.

 

4. Faktury VAT/ dowody zakupu

Czy wystawiacie fakturę proformę?
- Tak, prosimy o wcześniejszą informację mailowo lub telefonicznie.

Czy fakturę wysyłacie elektronicznie?
-Tak, fakturę zawsze wysyłamy na podany adres e-mail do 14 dni.

Czy wystawiacie fakturę VAT na firmę?
-Tak, tylko gdy w momencie zakupu zostanie podany numer NIP.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl