-
Wszystkie przedmioty, które znajdują się w ofercie sklepu Fotel Partner są objęte 3 letnią gwarancją konsumencką. Przedłużona gwarancja to kolejny dowód na wysoką jakość produktu oraz doskonałe zabezpieczenie towaru.
-
Gwarancja obejmuje wszystkie wady nie wynikające ze złego użytkowania produktu tj. ułamana bądź niesprawna część, wadliwa funkcjonalność stwierdzona po otrzymaniu towaru.
-
Wykonanie samodzielnych napraw skutkuje utratą gwarancji.
-
W ramach gwarancji Fotel Partner przysługuje uprawnienie do usunięcia wady poprzez wymianę fotela lub jego części.
-
Zgłoszenie reklamacji należy przesłać na adres [email protected] za pośrednictwem krótkiego formularza.
-
Po otrzymaniu zgłoszenia w terminie do 14 dni Klient otrzyma odpowiedź czy reklamacja jest zasadna. Jeżeli odpowiedź będzie pozytywna Klient otrzymuje nową część lub w razie konieczności nowy produkt.